Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis naar het Zuiden van Thailand. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie overons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Hier is een kaart van de route die wij gaan maken:

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

John en Carin (JoCa)

Reacties

Reacties

Peter en Sonja

Alvast een hele fijne vakantie en veel plezier

Groetjes Peter en Sonja

tonny houwing

zijn jullie goed aangekomen is de reis goed verlopen horen van elkaar kus tonny

joan en gio

he reis lustigen , ik begrijp dat jullie reeds onderweg zijn , je had het natuurkijk wel verteld maar mijn geheugen had de datum niet opgeslagen . maak er een fijne vakantie van en doe veel energie op dan kunnen wij later deze zomer nog een badkamertje doen . groeten van ons

joan en gio

Tonny

ik krijg geen mail gaat het goed kus Tonny

Tonny

hallo het lukt niet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!