Dag 09 - 5 juni

Dag 9 - 5 juni

We zijn de dag begonnen met een lekker ontbijtje en we zijn daarna met een taxi naar Lamai beach gegaan. Lamai ligt ongeveer 8 km vanaf Chaweng en het strand is hier rustiger.

We hebben een paar uurtjes op het strand gelegen en zijn toen gelopen naar de rotsen die we verderop zagen liggen. Het blijken Grandfather en Grandmother te zijn. Dit is één van de bezienswaardigheden van Koh Samui. Deze rotsen hebben aparte vormen en zijn zo zelf ontstaan zeggen ze. De foto's spreken voor zich, je kunt zien dat Grandfather lijkt op opa's .... en Grandmother op oma's ....

Het is vandaag echt bloedheet, we lopen naar de weg toe in de hoop daar een taxi te vinden die ons terug kan brengen. Er rijdt een pick-up taxi langs, dus we hebben een goedkoop ritje terug naar Chaweng. We laten ons afzetten bij het strand van Chaweng en blijven hier nog een tijdje

We halen de was op voordat we terug gaan naar het hotel en eten een broodje bij de Subway vandaag, onze magen beginnen weer op te spelen en we brengen vrij veel tijd van de dag door op de wc.

's-Avonds gaan we terug naar de winkels, maar het heeft net ontzettend geregend dus het is een stuk minder gezellig dan gisteravond. De massagesalons zitten overvol want iedereen wil schuilen voor de regen. We kopen een horloge voor Davey en vinden een massagesalon voor een Thaise massage. Na de massage boeken we een jeepsafari voor morgen, zo kunnen we alle bezienswaardigheden zien op één dag. We keren terug naar het hotel want het gaat weer hard plensen, we hopen dat het morgen beter weer is.